Grafische kaart nVidia GeForce 9500GS 512MB DDR2 PCI-E 16x 2.0 VGA DVI HDMI G96 Sapphire

 22,99 incl. BTW

Availability: 1 op voorraad Artikelnummer: 2K-VID-0147-9500GS Categorieën: , Tags: , , , , , , , , ,
Vergelijken
nVidea

Beschrijving


Dit is een 2e KANS Retro artikel/product, en is getest op werking/functionaliteit!


— GARANTIE 14 dagen na aankoop —


Bekijk het specificatieblad voor meer informatie!

Ps. De getoonde foto’s kunnen kwa bestickering en/of kleuren afwijken van het origineel.

Deze kaart is/heeft:
– Schoongemaakt

– Getest op Windows 10

The GeForce 9500 GS was a graphics card by NVIDIA, launched on July 29th, 2008. Built on the 65 nm process, and based on the G96 graphics processor, in its G96-259-A1 variant, the card supports DirectX 11.1. Even though it supports DirectX 11, the feature level is only 10_0, which can be problematic with many DirectX 11 & DirectX 12 titles. The G96 graphics processor is an average sized chip with a die area of 144 mm² and 314 million transistors. It features 32 shading units, 16 texture mapping units, and 8 ROPs. NVIDIA has paired 512 MB DDR2 memory with the GeForce 9500 GS, which are connected using a 128-bit memory interface. The GPU is operating at a frequency of 550 MHz, memory is running at 504 MHz.
Being a single-slot card, the NVIDIA GeForce 9500 GS does not require any additional power connector, its power draw is rated at 40 W maximum. Display outputs include: 2x DVI, 1x S-Video. GeForce 9500 GS is connected to the rest of the system using a PCI-Express 2.0 x16 interface.

Extra informatie

Gewicht 1000 g
Afmetingen 20 × 10 × 2 cm
Geheugen grootte (byte)

Geheugentype

Geheugenfrequentie (MHz)

Geheugen bandbreedte (GBps)

Geheugen bus (bit)

Fabrikant

Lengte (mm)

Koelingstype (Actief/Passief)

Chip

Fill Rate (Triangles/s)

Grafische resolutie

OS ondersteuning

Connector (VGA)

Fabrikant onderdeel nr.

Transistor aantal

Multi GPU support

Connector (DVI)

Chipgrootte

Connector (HDMI)

Chip variant

Chip Architectuur

Connector externe voeding

API ondersteuning (DirectX)

Pixel Shader versie

Vormfactor

API ondersteuning (OpenGL)

Pixel shader aantal

API ondersteuning (OpenCL)

API ondersteuning (Vulkan)

Interface

Vertex Shader versie

Generatie

Vertex Shader aantal

TMU (Texture mapping unit) aantal

ROP (Render output unit) aantal

GPU Clock (MHz)

Bouwjaar

Lithografie (nm)

Slotbreedte

Merk

nVidea

nVidea
Please login to post questions